FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT

Jag ska bättra mig jag lovar, Tråkigt att statestiken sjunker rejällt . Men får väll skylla mig själv den va högst första och andra dagen haha och nu är det kaos . Igår låg jag uppe till halv 3 och pratade med Jocke .. fan vad mysigt . Vi fick sluta jätte tidigt idag och imorgon slutar vi halv 12 så woopwoop  lovemylife , vi drog till donken och käkade jag och Frida bääääääästa !  Sen imorgon ska jag hem till Jocke och senare ska jag möta Frida och ha avslutning för att hon åker till USA 3 veckor. Vad är det för jävla stil !!
Jag kommer sakna dig min soulmate haha ;) Nu ska ja ta en tupplur sova till typ fyra, Det behövs efter de lilla jag fick sova inatt men får väll skylla mig själv ja pratade med sötnosen ♥

Bild brist. Men som sagt im off to dady idag och då ska jag ladda kameran weho ":)


Vad är ord om du inte menar dom?

Ett löfte är ett löfte.
Ett föralltid är ett föralltid <3

Sommar ♥

Sommar kändsla på den låten alltså .

Sho bror.

Hej , förlåt för ingen upptatering idag. Men vi hade visning på lägenheten klockan 1 och undetiden tror Mami min lillebror och jag till Globen och handlade mer julklappar . ÅÅÅÅH julkändsla ? Kan det inte bara komma lite snö? Igår hade vi jätte mycket snö norr om stan men ingenting här bajs skit kul ju ;( Aja köpte en OnePiece till som jag ska få i julklapp och 4 halsband och örhängen som jag köpte själv men ska ge till mig själv i julklap in case of i dont får något lixom hahahah !
Kom precis hem eller vi har fikat lite 5 advent fika .. Hahaha vad leker jag efterbliven 4 såklart :)
Jag lovar jag ska bli bättre på upptatera,imorgon åker jag juu till Pappa och då kan jag ladda min kamera igen woopwoop !
söt .

.

Jävlar vilken natt de var innan .. haha fett sliten i sommras:)
Kom precis hem från Täby C men plastpappa(?) hahaha diskution om vad vi skulle kalla det uppkom idag. När expediten kalla han min pappa ;) Julklappar och Taco bar satt fint . Så jävla nöjd med julklapparna till min lillebror , han kommer bli så glad .. hoppas jag ;) Annars glad ja inte drog på festen igår eftersom den tydligen sög ändå . Vet inte vad jag ska göra ikväll, ta det lungt eller dra ut . Aja jag återkommer pusssssssssss

Gotland saknaaar !


10 sanningar

  • Jag måste somna till en killröst för att sova bra.
  • Jag har bara varit kär 1 gång
  • Jag är jävligt bra på att spendera pengar
  • Johan Andersson är jävligt snygg
  • Jag älskar Avicii , deadmau5 och skrillex
  • Jag har haft 7 olika bloggar sen 2006.
  • Det finns bara en person jag litar på och det är mig själv
  • Jag har världens sötaste kusin Tindra
  • Idag ska jag shoppa julklappar i Täby Centrum woopwoop !
  • Jag önskar mig ingenting i julklapp, endast en speciell person som pojkvän.

Hahaha bjuder.

Tog inte av sminket igår för jag orkade inte . Hahaha så här har ni mig . Fina nyvakna sanningen..
Här snackar vi bjuder..

.

Oskar,Kevin,Frida, Anton och Alex
Linje 17 bre.
Idag ska jag till stan och träffa min fina kusin som jag inte fått träffa sen skolavslutningen till sommarlovet !! :D
Jag är så jävla glad så det inte finns, sen kanske jag ska med dom hem och sova och få träffa min lillekusin med vilket jag verkligen hoppas! Så jaa vi hörs lite senare. Måste hämta laddaren och ladda min lur nu så hon kan få tag i mig höhöhö . Pussssss !

Godmorgon.

Igår kväll vart lite knas, Vi hade visning vid 5 efter det drog jag och mammas man alltså min lossaspappa till MAX och käkade direkt när jag kommer hem ringer Pappa och frågar om jag kunde komma till angånende våran katt som flyttat dit, så ja åker dit när jag egentligen hade andra planer. Jag var där några timmar vid 9 typ kommer min lossaspappi och ska hämta oss och när vi står med bilen och väntar på min lillebror ska köpa kebab i centrum ser jag Kevin så jag går och då var Jennifer,Frida, Anton H, Oskar och någon Hanna och någon Alex dära. Sen träffade vi massa satte och oss och tog det chill. Åkte till stan vid 11 och chilla och träffade Patricia sen drog dom på fest i Hagsätra men jag orkade verkligen inte så jag drog hem. Kom hem låg snackade med Karro på facebook och Johan i skype . Myspys kväll !

Kolla snyggingen! Johan då alltså :D

Kom precis hem.

Är arg så skriver imorgon .


Young,wild and free.

Så nu är jag hemma från skola, visning idag så måste fixa iordning här. Har lite stress eftersom jag hinna duscha och raka benen och så också.Så ingen tid för datan här inte, tänkte bara skriva lite snabbt.
Dagen i skolan har väll gott hyfstatt snabbt,julbord och julmust till mat satt fint fortfarande proppmätt !!
 Annars kvällens planer är väll dra ut det är ju trotts allt fredag. Kanske ska träffa Andre och hans killkompisar dom skulle typ basta, chilla kolla film och chillkröka så det lär ju vara ganska myyyys!
 Eller så blir det träffa Max och hans kompisar. Helt ärligt har ingen aning om vad jag skulle göra, Matte skulle höra av sig också så något lär det ju bli iallafall :) Annars stannar jag väll hemma och deppar i guess.
Men nu blire duschen... PUSSSSSS !


fett sööööööööööt. Bli hemsjussad av denna skulle jag fan inte banga på haha söt ju !


Bilen går om 40 min

Så nu blire ta fram hårfönen och torka håret eftersom jag precis duschat, sminka mig och sen äta frukost och borsta tänderna. Ha en bra dag alla så hörs vi när jag kommer hem, Puss !


shululu


Skit fin design jag fick av Emelie tack så jävla mycket Emelie du vet hur mycket roligare det blir blogga då.
Just nu sitter jag i skype med dom fula grapparNa. Imorgon är det helg har fan inget och göra så ska smsa runt lite nu och se om jag kan hitta något. Men vi hörs bebisar puss <3


HEJ PLATTEN OCH OSCAR

KAN NI SLUTA IGGA MIG I SKYPE
RINGER NI MIG KAN NI TA OCH PRATA MED PSYIKOS HEJDŨ
sämst

Utan dig är jag halv.

Jag vet hur du ser ut i inga kläder
Kan det va därför du blev obekväm när
Visst du kan klippa dig skaffa en annan tjej
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej
Jag glömmer aldrig dina hemligheter
Det du är räddast för fast ingen vet det
Visst du kan rycka på axlarna spela ball
Och fast du tycker du lyckas vet jag i alla fall
Och du försöker hålla masken
Så du kan sväva över marken
Visst du kan skratta och låtsas som ingenting
Men jag vet allt om dig för du har varit min
Du är nån annan nu i och för sig
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej
samma grej.

16 år med dig underbara människa.

<3

Just say my name

Davide levererar !

.

Your boyfriend is fake as kissie !


ska fan sätta på mig onepiece och deppa nu tjarå.


arg arg och arg på allt.

Hej, imorse krånglade tågen såklart. Så jag fick åka först till Gulmarsplan sen till Svedmyra och byta till buss till Badhagen och sen till buss till Älvsjö och sen från Älvsjö tåg till Huddinge och sen från Huddinge buss. Weho lixom... Sen i skolan fucka allt hade engelska redovisning gick åt helvete, hade matte prov gick väll ok men kunde gott bättre. Sen påvägen hem ja venne fett arg på vissa personer som inte kan stå upp för sig själva, Sen träffa jag Kevin, Michelle och Johanna som ville jag skulle följa med till Johanna. Jag pallar verkligen så åkte hem , kom precis hem då ringde Matte och berätta roliga saker :) ska forsätta ha damp och ringa någon på skype som förstår mig .

Hare.



GODMORGON .

Måste gå om tio minuter, Är helt jävla död. Matteprov och Engelska redovisning idag då, Eftersom Matte hjälpte mig igår lär det gå bra haha :) Annars så sitter jag här borstar tänderna och lyssnar lite på Deadmau5 sooft.
Låg och snackade med Hugo igår till 1 så är typ lite död just nu men jaja life goes on .
HAHAHA SÖT OSV.

BÄÄÄÄÄÄÄST !

mysigare kille finns det inte ..

Kan någon hitta en pojkvän till mig, har bara ett krav. Att han ska vara Justin bieber.

Matthias winter .

Fina du .
Har suttit med Matte i skype , han har hjälpt mig som fan med engelskan även fast han bah Tits or gtfo och bara sutitt och garvat men tillslut gav han sig och hjälpte mig . Tänkte läser igenom matten imorgon på tunnelbanan, kan typ allt och gör inte så mycket om jag failar... Nu blire skype med min bebiiiiiiis och sen läsa lite sen sova
Puss på er .

allt .

Jag skulle göra allt för och få sova nu , Men jag har skolan och sköta och får skylla mig själv jag alltid ska lyckas göra saker sista minuten så istället för och sova nu som jag gjort dom senaste 2,5 timmarna måste jag ta mig något och äta och sen plugga galet.
Hejdå.


Söt kompis man har :D



Tack Moa ♥


Inte på humör

Lång jävla skoldag samma ämne hela dagen 08.00-14:40 typ underbart fast jag kom ju iofs typ halv nio men de är watever. Är fett lack, Hade fan aldrig klarat mig utan Frida. Var lack ända tills jag kom fram Ktorp då jag såg Amanda min lilla gulleunge lite snabbt och det gjorde mig genast lycklig igen. Nu ska jag sova för sen måste ja stress plugga för har prov och en redovisning , annars kan alla killar gå och dö puss och hej .  Hejdå godnatt sov så gott vi hörs när vi hörs.


Godnatt

Ska stänga ner skype nu och sen krypa ner till kos med min lilla kissemiss .
Puss

Dom här snyggingarna har blogg läs !

Klicka här ♥
Bara för ni är så jävla snygga vänner <3

Om mange ger en allt jag vill ha ? Varför du ger dig mig inte det ända jag vill ha .. han

Precis duschat och mascaran ran i hela ansiktet ♥

.

Vi har 2 ögon, vi har 2 öron, vi har 2 lungor och 2 händer, men varför har vi bara ett hjärta? Ja för att vi ska hitta den andra ♥


FML FML FML FML .

Hatar det . Såklart bara för man ska färga utväxten blir det fail , Inget kommer på utväxten och nu har jag skrivit 1000 inlägg om absolut ingenting. Hatar allt hatar allt fml fml fml fml. William langa haffinlägg och grejer ;) nu ska ja forsätta lyssna på emo musik och plugga. FUCK DET HÄR ASSO.
Så precis när jag kliver ut ur duschen kliver jag sönder mina verkligen fula solglasögon
som jag köpte på driv i sommras men dom e fan balla så nu e jag arg. Dö

William Bängen Sundström @fb.

Tjo det är la William, jag tänkte bara fråga, Nån som vill ligga? <3 hare bra hej.

Ingen snö på julafton wtf?

Rymmer ändå kanske utomlands den 23 till ett betydligt mycket varmare land!
Fixat comviq nu lovelife <3 Nu måste jag verkligen ta och börja färga mitt hår om jag ska hinna plugga ! alltid sista sekunden.. bra där tjejen. Skriver lite med William, han har topp komentaren på Mange makers - Mange bjuder . Han e fett stolt haha :) Naw söte då !
1.Köpte ny töjning för några dagar sen , nu jävlar äre på G .
2. Gurkan och Esra idag på svenskan fett sööööta .

Vem bjuder? Mange bjuder !

"Jag kan inte sjunga,jag kan bara gunga"

Comviq bas FML

Somnade och vakna av ett sms att jag bytt till comviq bas, Funderar vad jag ska göra först färga håret eller gå upp till ICA .  FML Jag pallar inte verkligen . Jag måste plugga ikväll jag orkar verkligen inte ! Nu ska ja som är helt nyvaken ta mig något och äta, men vi hörs senare sötnosar! Puss


.

Jag föddes inte för och göra dig lycklig.

Heeej.

Slutade halv 12 var hemma för typ en timme sen, väntar på städarna ska städa klart sen ska jag ta mig en en powernap på någon timme eller två , färga utväxten NY FÄRGAT HÅR <33333333. Plugga ihjäl mig till Matteprovet på torsdag och sen Engelska redovisningen som jag skulle haft idag.. men har på torsdag . Jaja bloggar väll snart igen i guess pusssssss
imorse heehehoho

Förlåt för sämst bloggning idag :D

Jag skulle aldrig klara mig utan er grabbar. Ni är ljuset i mitt liv, kommer aldrig lämna er.
av med myskläderna och time for bed och läsa ;) fan vad duktig ja blivit . Har legat smsat med Charly och pluggat fan vad jag är bäst. ja ska försöka hitta batteriet till min kamera som typ försvunnit helt random och så tar jag med kameran till skolan imorgon .. ajuste kommer sluta 11 för vi har ingen idrott . LYCKA !
puss !

You know you love me .

VAD SÖÖÖÖT JAG ÄR . *HOST*

I en rosa helikopter.

Aldrig utan dig .
Heeeeeeeeeeeej har precis kommit hem självklart med mjukiskläderna dirket ! Långdag idag i skolan 8.10-15.00 zZzZzz sen drog jag och bästaste Frida till Ikea och åt mat 2 pizza slize,en fransk korv och två chockladbollar och massa läsk.. fast sen köpte ja 6 stycken Chockladkakor hem plus pizza slize som man bara värrmer i mickron .. haha livet leker :) Måste fan börja träna efter nyår,ätit lite för mycket got senaste tiden. Hade svenska redovisning idag gick åt helvete, engelska imorgon så ska sätta mig vid den nu.
Puh aja lovemylife ändå PUSSSSS

Upp om 6 timmar

Pratat med lite folk på skype , la precis på med Diego :) Imorgon blire skola , så upp och duscha vid sex lml <333 Sen sjuss vilket är såååft . Efter skolan ska jag och Frida till Ikea så vi hörs efter det ! Grät en del till Björnbröder,lite för mycket minnen som kom upp i huvudet. Men nu blire nattinatti ligger ju redan färdig tänkte bara säga godnatt så söt som jag är :D
soet brud

Nu blire Björn bröder filmen.


Kommer väll börja gråta av saknad till dig . Men filmen kommer aldrig bli som den blev med din närhet . Jag kommer aldrig glömma 5 Juli 2011.
Men skolarbete är skolarbete och jag valde själv vilken film jag skulle ta  ...
men vi hörs .. hoppas jag inte börjar gråta för mycket bara puss .

Godkänt i svenska [✔]

Flera hundra sidor senare så har jag läst ut "14 år till salu" .
Nu blire mat , på med mjukis kläder och dra ut . Älskar vara på promenad med Kee,du kan berätta allt du vill & jag vet att det stannar mellan mig och henne och inte tusen till. En vän som du behöver alla !
Men nu hörde ja mat timern ringa, Men vi hörs senare !

2012 kommer bli mitt år.

sämsta dagen jag väljer skaffa blogg egentligen..
Ska bara ligga hemma "löka" menmen .. eller ikväll blire promenix i det kalla med Kezaya.
Meeeeeeeeeeen. Jag antar ingen läser min blogg ännu men ni kan gärna ge mig tips om vad jag ska skriva om .
Tänker inte ta den hära bloggen på största allvar precis.. Men kan ju allafall försöka .
Nu ska ja mysa vidare i min mysiga Onepice och läsa boken "14 år till salu"  för och få godkänt i svenskan  , weho jag som älskar läsa ... eller .
Xoxo den bästa

jag kan leva utan dig men jag vill inte .

fett söt ju.
heeeeeej ... ny blogg för 30131013 gången typ . Undrar om nån kan göra en design så det blir lite roligare?
Puss.

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0