tjobre

Hejsan på er! Vaknade vid sju var vid praktiken vid kvart i 9 så jävla skönt att den ligger nära ♥♥♥ .
Vid femtiden kom Michelle, Lisa och Johanna så fikade vi och så myspys. Och sen drog jag och sola och kom hem för en stund sen, ställde mig i duschen och nu ska jag fanemej sova. Fick kallelse till rättegång idag också åååh livet rullar ahmen fast ne , pallar ej. Hoppas verkligen de går bra .. , Godnatt !


SÅ jävla gangster hahahaha .  NEJ MEN HELT ÄRLIGT
HELT DÖD AND ITS OKEEEY TO BE NOT OKEY SOMETIMES.



Det blir en sommar utan pengar .. igen.

TJobre, deckade vid åtta igår och vakna vid 1 pratade i telefon lite till typ 2 för den som bryr sig ? nja skulle inte tro någon gör de faktiskt :D Idag har jag haft praktik sen tandis och sen praktik och sen tandis igen. Första gången påväg till tandläkaren träffade jag Jennifer så de va najjjjjz. Sen efter tandläkaren drog jag och sola , soft soft. Kom precis hem så nu ligger jag chattar lite och så myspys tjohej

MEN KAOS.

Jag suger på blogga, Men somnade vid halv 3 igår i skype heheh börjar bli standard.
Har ändå inge intressant skriva om har praktik och kommer hem kring nu varje dag, inte så jätte intressant. Imorgon ska jag tydligen till tandläkaren också fettt jobbigt ställer inn tid för livmoderhalscancer spruta och sen får en påminnelse om jag har tandläkar tid, jajajaja. Solade efter praktiken idag så nu är ja lite brun och ska sola imorgon också wehoooo kärlek till va brun asso! FYFAN VAD OINTRESSANTA INLÄGG.
tjooooooooo !
ä
älska komma hem , sätta upp håret i världens fulaste toffs och ta av sig smink <33333333

haha bjuder.

Jag och Jennifer för ett tag sen, bjuder bara för Jennifer var så fin och har inga bilder eftersom mitt minneskort är pajjjjjjjjjjjjj. Igår kväll ringde Kim och gjorde mig på bra humör hahaha världens skönaste kille alltså, och eftersom du stalkar min blogg så lär du läsa det här:DDddd sen Prata jag lite på skype med Olika och sen ringde en person och låg snacka med han tills jag deckade, som vanligt. Idag ska jag dra och sola med Moa lite senare. ska bli naaaaaaajz är fan blekare än ett lik. weho, jajaja nu ska ja forsätta smsa med en och lyssna på musik. vi hörsssssssssssss puss

Kanske inte är den perfekta tjejen med utseendet, eller leendet eller den snygga kroppen!
men jag är mig själv, och det är jag väldigt stolt över

nomnom

ligger äter geisha och forever alonar med musik och erik i chatten. najz bre.
Helt jävla slut efter en vecka på praktiken, så blev en hemma helg.
Skriver med Daniel och Amanda också, Amanda har damp hihihohoho kul !
Kim har du glömt du ska ringa mig eller?! cp ring mig.
PUSS OCH GODNATT PÅ ER ♥

true words.

Spelar ingen roll hur jag har dig.
Har jag dig har jag allt.



Det är fest i hela huset, you wanna party? ehehehehe .

Tja. Planerar dagen lite dåra, Först pankakor på shemat sen ta mig en dusch och typ dra ut.
Sitter lyssnar på "fest i hela huset" fett jävla random. Pratade nyss med Samuel en liten stund wiee gjorde mig genast lite gladare :) Men nu ska jag få och mamma och göra pankakor till mig för nu kurrar magen, hör av mig senare av mitt ointressanta liv då. jag lovar er !

Godmorgon fan

Hej ligger och smsar med en. Mår bättre idag, men ska fortfarande typ döda dom som gjorde så igår.
Igår låg jag uppe hela natten och tänkte, kunde inte somna pga olika saker men idag ska vi dra oss ur sängen och hitta på något vettigt. Ska typ dra köpa gymkort med Mami och till ikea, sen vill jag shoppa och sola solarium också. Något av dom ska jag försöka göra iallafall om jag hittar någon och träffa. Nu dags och dra sig ur sängen och gå och äta något. Ha en trevlig dag, det här vädret gör mig deprimerad och ... aa :D
Ibiza påsklovet 2011.

mmmmmmmmmmmmmmmm

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there

.

Blir ligga hemma ikväll, har problem lösa.
Har en kille att sakna osv. Fml påriktigt nu asso.

Mitt humör är på 0

Så jävla idioter det finns alltså ,skaffa egna pengar och låt bli andras. Har du inte råd med en dyr fin mobil telefon får du fan spara till en eller så får du leva med att du inte kan köpa den. För det omognaste du kan göra är ta någon annans desutom en yngres som inte har någon chans mot dig. Tack och hej för mig .

Godmorgon pårej!

Hejsvejs/Godmorgon/Tja/Tjena/tjo osv. Fan vad rolig jag var nu då...
Haha sitter här precis kommit ut från duschen har klätt på mig och ska snart börja bege mig möt praon måste bara sminka mig och äta frukost och borsta tänderna :)))) Igår kväll slutade det med att några ringde på skype så jag gick inte och la mig förens väldigt sent, sen när jag pratat med dom ett jävla tag så ringer en annan.. dock har jag inget emot och prata med han hihihihi myspys! Somnade till hans röst vid typ halv 2 tiden så är ganska sisådära trött nu, skulle hellre ligga i en säng med någon .. Aja nu kör vi 8 timmars praktik är ju fan underbart på en fredag, NOT!
Sug och svälj trevlig helg !



hahaahahhaa sööööööööööööööt men jag bjuder..

Våga ta chansen, annars tar någon annan den chansen som kunde varit din.

Ignorera jag precis gråtit . Skolavslutningen 2011.

Shasha, inget och skriva ? IGEN. Varit nere och gjort kvälls rutinerna nu och ska lägga mig i sängen och forsätta smsa med snyggingen :) Bara så du vet så mår jag bra av dig om du läser det här hihihi ! Annars har kvällen gått i vågor, varit ledsen och gråtit. Skrattat tills jag blivit hes haha.. Jaja skriver imorn, har praktik på dagen och sen ska jag möta Kezaya och ge henne en sak och sen får jag se vart kvällen tar mig, blir hemma i helgen i guess e hos Mamma och hon är ju inte så pigg i att jag går ut .. här har man förtroendet weho. Annars vill jag träffa en person vilket inte kommer hända menmen.. hoppas kan man alltid. Ajuste i helgen ska jag köpa nytt minneskort till kameran så ja kan börja ta lite bilder igen så blire lite ruuuuligare och läsa detta.. som nu blev väldigt långt. Lyckades ju bryta mitt på mitten i helgen woopaaa smart brud. 

PUSS PÅ ER !

Tidsinställt .perfekta killen !

Han ska : Tycka om mig för den jag är. att skicka skicka gulliga sms på morgonen och på kvällen om jag inte är med honom är altid ett plus. Krama mig bakifrån och visa för andra att han verkligen tycker om mig, inte skämmas och gulligulla med mig in public.


dissar: Dryga, tråkiga.

hiss: Om han luktar gott , hehe. killperfym <3 Om han är brun året runt, Brunt är sexigt och killar som solar solarium är inte gay.

utseende: Helt seriöst, hade detta varit en fråga jag skulle svara på för inte alls så länge sen hade jag sagt att utseendet var allt typ. Har nsett att det inte går att hitta den perfekta, briter gör en till människor.
Men en brunögd brunett som är längre än mig och har snygg stil med shorta och så är lite brun och inte alls för tjock är väll hyffstat.. Sen får han gärna  va mulatt och gröna stora ögon, mmmmums.
Fast sen kan han va hammarbyare fast de har ju inget med utseendet och göra sen har jag någon fetish för södermalms grabbar och tyresö snyggar haeheheheho !
ÅH skånska nomnom..



Sluta puffas erkänn bara du vill ha sex.

Haha, tjoo inget att skriva egentligen men måste bara få dela med mig hahahahahha sitter kollar genom gammla bilder hahahahahahah åh herre så mycket jag gjort i mina dagar, fan vad sexig aso. Nej ville bara säga det hare bääääääääääääst på er !
sommar <3

Ta mig tillbaka till värmen nu tack.

Mexico vintern 2011/2012.

Shooooooooooooooooo

Nu tänkte jag faktiskt börja skriva här igen untzuntz feeeeezt!
Kom precis hem från prakiken, fick as ont i huvudet vid fyra men eftersom mina gulliga arbets kamrater är bäst fick jag en fika och sen gå hem. Annars är jag ganska deprimerad, ska slänga i en maskin med tvätt snart för mamma håller på tvätta nu. Sen ska jag smsa med finaste.. Aaaaah men  lär ju faktiskt skriva snart igen så woop !
Iförrgår när jag skulle sova heheh !

RSS 2.0